Informacje o projekcie

Wyższa Szkoła Logistyki uzyskała dofinansowanie z Unii Europejskiej na projekt „Podnoszenie kompetencji wykładowców Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu dzięki przeprowadzeniu wyspecjalizowanych szkoleń, które skupiają się na rozwijaniu zdolności dydaktycznych, umiejętności pracy w środowisku cyfrowym, promowaniu zielonej transformacji oraz poszerzaniu wiedzy merytorycznej”, FERS.01.05-IP.08-0209/23

Projekt na celu dostosowanie oferty Uczelni do potrzeb gospodarki oraz zielonej i cyfrowej transformacji dzięki przeszkoleniu wykładowców, którzy zdobytą wiedzę przekażą studentom i studentkom podczas zajęć.

W ramach projektu planujemy:

  • przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu dydaktyki, kompetencji cyfrowych i zielonej transformacji
  • organizację wyjazdów studyjnych do największych ośrodków badawczych w Europie oraz do czołowych firm logistycznych
  • realizację szkoleń językowych oraz szkoleń z zakresu programowania
  • uczestnictwo w branżowych targach oraz międzynarodowych konferencjach naukowych
  • zwiększenie dostępu do naukowych czasopism oraz zakup specjalistycznej literatury

Harmonogram działań:

  • 06.2024: Rozpoczęcie rekrutacji wykładowców i osób prowadzących zajęcia do udziału w projekcie.
  • 10.2024-02.2025: Realizacja wspólnych szkoleń dla pierwszej grupy wykładowców.
  • 03.2025-04.2027: Rozpoczęcie indywidualnych i grupowych wyjazdów studyjnych, udział w targach i konferencjach.
  • 10.2025-02.2026: Realizacja szkoleń dla drugiej grupy wykładowców.
  • 03.2026-06.2026: Rozpoczęcie indywidualnych szkoleń z zakresu kompetencji językowych i cyfrowych wspierających dydaktykę.

Wszystkie działania realizowane w ramach projektu będą odbywały się w budynkach pozbawionych barier architektonicznych. Przy wejściu do Uczelni, znajdują się wyznaczone miejsca parkingowe. Budynki wyposażone są w platformy dla osób poruszających się na wózkach, rampę podjazdową, windę, przestronne korytarze oraz węzły sanitarne, w tym łazienki dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Dodatkowo, odpowiednie oświetlenie i oznaczenia ułatwiają poruszanie się po obiektach.

Uczelnia zapewnia wsparcie ze strony Pełnomocnika ds. Osób z Niepełnosprawnościami, a uczestnicy projektu mogą kontaktować się z uczelnią drogą elektroniczną (e-mail, Teams), telefonicznie lub osobiście.

W przypadku szczególnych potrzeb, prosimy o poinformowanie Biura Projektu (Centrum Funduszy i Zarządzania Projektami) o swoich wymaganiach związanych z uczestnictwem w projekcie. Dzięki temu możliwe będzie odpowiednie przygotowanie i dostosowanie wsparcia do indywidualnych potrzeb uczestników.

Okres realizacji projektu : 01.06.2024 - 30.04.2027
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Wartość projektu : 1 168 524,65 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 1 133 468,91 zł

Kontakt

Centrum Funduszy i Zarządzania Projektami
Pokój 9A

61 850 47 75

mateusz.michalski@wsl.com.pl

weronika.polc@wsl.com.pl

magdalena.betanska@wsl.com.pl

Podejrzenia o niezgodności Projektu lub działań Beneficjenta z Konwencją o prawach osób niepełnosprawnych sporządzoną w Nowym Jorku dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1169, z późn. zm.), zwanej dalej „KPON” można zgłaszać do Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej. Sygnały, zgłoszenia lub skargi dotyczące wystąpienia niezgodności projektów FERS z postanowieniami KPON mogą przekazywać osoby fizyczne (uczestnicy projektów lub ich pełnomocnicy i przedstawiciele), instytucje uczestniczące we wdrażaniu funduszy Unii Europejskiej, strona społeczna (stowarzyszenia, fundacje), za pomocą (w każdym poniższym przypadku uznaje się zgłoszenie za przekazane w formie pisemnej):

  1. poczty tradycyjnej - w formie listownej na adres ministerstwa: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa lub adres Instytucji Pośredniczącej: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Ul. Chmielna 69, 00-801 Warszawa,
  2. skrzynki nadawczej e-puap Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej lub Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.

 

Szkolenia:

  • Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie

    Pobierz