Grono wykładowców tworzą doświadczeni pracownicy naukowo-dydaktyczni Wyższej Szkoły Logistyki dysponujący dużym dorobkiem praktycznym, współpracujący z uczelnią pracownicy naukowo-badawczy Instytutu Logistyki i Magazynowania łączący pracę badawczą z działalnością wdrożeniową oraz znakomici praktycy biznesu - przedstawiciele współpracujących z uczelnią wiodących przedsiębiorstw logistycznych, informatycznych, produkcyjnych i handlowych.

Wykładowca:

dr inż. Michał Adamczak

O wykładowcy:

Pracownik naukowo-dydaktyczny Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu. Realizator projektów rozwojowych dla przedsiębiorstw z branży produkcyjnej i logistycznej. Autor ponad 100 publikacji naukowych w tematyce doskonalenia procesów logistycznych. Realizator wielu międzynarodowych projektów badawczych i edukacyjnych. Trener z zakresu zarządzania łańcuchami dostaw, modelowania i symulacji procesów.

Przedmiot:

Narzędzia IT do zarządzania projektem

Zagadnienia:

Przedstawienie funkcjonalności wybranych programów wspomagających zarządzanie projektami, warsztaty wykorzystania oprogramowania do planowania i bieżącego monitoringu realizacji projektów.

Wykładowca:

Kamila Węzik

O wykładowcy:

Doświadczona projektantka usług i wykładowczyni. Aktualnie pracuje w Santander Bank Polska, gdzie wspiera zespoły projektowe, w tworzeniu klientocentrycznych usług i produktów kierowanych zarówno do klientów banku jak i do jego pracowników. Współtworzy i wdraża strategię rozwoju kompetencji projektowych w dużych organizacjach. Wspiera liderów zespołów w podnoszeniu kompetencji projektowych. Liderka programu edukacyjnego z obszaru service designu dla całego banku. Opiekunka programu mentoringowego i zarazem jedna z mentorek, zarówno w Santander Bank Polska jak i w społeczności Design Mentorship. Entuzjastka etycznego i inkluzywnego projektowania. Członkini międzynarodowej społeczności projektantów Design Justice Network.

Przedmiot:

Service design

Zagadnienia:

Service design, badania, design thinking, CX, UX

Wykładowca:

Katarzyna Malinowska

O wykładowcy:

Katarzyna Malinowska specjalizuje się w czynnikach wpływających na skuteczność decyzji biznesowych podejmowanych w przedsiębiorstwach. Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w przemyśle automotive, meblarskim, elektronicznym oraz zbrojeniowym. Główne marki, z którymi współpracowała to Pilmet S.A, LG Electronics Polska, Volvo Polska, PHO, IKEA. Katarzyna Malinowska jest agentem zmiany. Skutecznie kierowała wieloma strategicznymi projektami. Główne z nich to: projekt greenfield fabryki sprzętu RTV, konsolidacja zakupów dla Grupy Kapitałowej, wdrożenia Lean Manufacturing (obszary magazynów, produkcji i administracji), restrukturyzacje struktur zakupowych, wdrożenia globalnych standardów dla Grupy Kapitałowej w obszarze logistyki, zakupów i jakości, wdrożenia systemów ERP, wdrożenia platform zakupowych oraz wdrożenia EDI. Jest menedżerem, otwartym na pomysły zespołu. Kieruje się dewizą, że za każdym sukcesem stoi ciężka praca zespołu a budowanie motywacji zespołu to podstawowe zadanie każdego menedżera.

Przedmiot:

Metody zarządzania projektami: PRINCE, PMI, IPMA,
Zarządzanie zespołem,
Zarządzanie zmianą,
Zarządzanie ryzykiem.

Wykładowca:

dr Mirosława Mioducka

O wykładowcy:

 Doświadczenie w zarządzaniu projektami i wdrażaniu nowych rozwiązań zdobywałam w Santander Bank Polska. Odpowiadałam między innymi za wprowadzenie do oferty usług dodanych (tzw. value added services) dla klientów z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) oraz rządowej tarczy finansowej dla firm. Obecnie odpowiadam za rozwój aplikacji mobilnej skierowanej dla klientów MSP.

Doktor nauk o zarządzaniu, wykładowczyni.

Przedmiot:

Kompetencje przyszłości,
Wprowadzenie do zarządzania projektami,
Zwinne zarządzanie projektami: agile, scrum, kanban.

Zagadnienia:

Zagadnienia związane ze zwinnymi metodykami zarządzania projektami

Wykładowca:

Magdalena Janicka

O wykładowcy:

Praktyk biznesu – product owner i project manager. Na co dzień zarządza projektami od strony biznesowej i finansowej. Buduje business case’y dla strategicznych projektów korporacyjnych, szacuje ich rentowność i modeluje optymalne plany finansowe. Specjalizuje się w wykorzystaniu narzędzi planistycznych i w optymalizacji kosztowej.

Doświadczona liderka – swoje kompetencje rozwijała m.in. z ICAN Institute. Jest zwolenniczką budowania interdyscyplinarnych zespołów, łączących wiedzę biznesową i nowoczesne technologie.

Certyfikowana trenerka, największą frajdę sprawia jej rozwijanie młodych talentów.

Przedmiot:

Budżet w projekcie

Wykładowca:

Piotr Ruszkiewicz

O wykładowcy:

Adwokat, mediator, praktyk prawa, członek Okręgowej Rady Adwokackiej w Poznaniu kadencji 2021-2024, wykładowca akademicki, autor publikacji dotyczących mediacji, członek Komisji Wizerunku przy Naczelnej Radzie Adwokackiej, założyciel kancelarii Machyński Ruszkiewicz Bednarek Adwokaci i Radcowie Prawni Sp.p. w Poznaniu.

Przedmiot:

Zagadnienia prawne w projektach

Wykładowca:

dr Paweł Gliniak

O wykładowcy:

Product i Development Manager z obsesją na punkcie rozwiązań zorientowanych na użytkownika, tworzonych przez zwinne, multidyscyplinarne zespoły. Ceniący badania oraz Service Design. Aktualnie rozwija produkty płatnicze eCommerce i mCommerce w eService. Wcześniej pracował w ING Banku Śląskim przy tworzeniu i produktów dla klientów B2B i B2C.

Doktor ekonomii, autor publikacji naukowych i wykładowca. Ekspert w zakresie różnic kulturowych. Znawca Malezji i Tajlandii. Ma szerokie doświadczenie międzynarodowe. Pracował w m.in. W Malezji, Tajlandii, Hiszpanii i Belgii.

Przedmiot:

Zarządzanie produktem

Zagadnienia:

Tworzenie wartości produktu, rozwój i ekspansja produktu, współpraca ze sprzedażą, i innymi zespołami w organizacji, dostosowywanie produktów do rynku i wymagań użytkowników, zapobieganie retencji, aktywizacja użytkowników.

Wykładowca:

Joanna Bartoszek

O wykładowcy:

CEE Project Manager w firmie DHL Supply Chain. Inżynier logistyki oraz magister filologii angielskiego na Uniwersytecie Zielonogórskim.. W 2022 uzyskała tytuł Senior European Logistician wydanym przez European Logistics Association. W tym samym roku dołączyła do Project Management Institute jako Associate Member. Swoją karierę zawodową rozpoczęła zarządzając projektami marketingowymi w firmie IT zajmująca się Cyberbezpieczeństwem. Przez prawie 3 lata budowała wizerunek organizacji reprezentując ją m.in. na Misjach Gospodarczych w w Chinach. W 2020 roku dołączyła do firmy MW Logistics, a 2 lata później przejęła żółto-czerwone barwy firmy DHL Supply Chain. Joanna w latach 2020-2023 nadzorowała implementację dwóch centrów logistycznych w zachodniej Polsce. Pierwszy projekt obejmował wdrożenie rozwiązania intralogistycznego typu AGV tzw. "Goods to Man" oraz systemów informatycznych WMS oraz WCS. W 2023 zakończyła się druga implementacja prowadzona przez Joannę. Tym razem dotyczyła ona budowy pierwszego w klastrze Europy Środkowo-Wschodniej firmy DHL Supply Chain nowoczesnego pod kątem rozwiązań ekologicznych centrum logistycznego firmy w Gorzowie Wielkopolskim i pełne wdrożenie międzynarodowego klienta z branży e-commerce.

Przedmiot:

Zarządzanie projektem logistycznym

Zagadnienia:

Project Manager – jego rola oraz odpowiedzialności. Fazy projektu. Zdefiniowanie zakresu projektu. Zarządzanie czasem oraz budżetem projektu. Zarządzanie ryzykiem. Komunikacja w projekcie.

Wykładowca:

Mateusz Michalski

O wykładowcy:

Od 2006 roku pracownik Uczelni Wyższych, od 2017 własna działalność gospodarcza z zakresu prowadzenie i realizacji projektów UE:
•ponad 60 mln PLN łącznej wartości pozyskanego dofinansowania
•ponad 10 000 os. uczestniczących w zrealizowanych projektach
Zarządzanie zespołem specjalistów z zakresu realizacji projektów (w tym projektów B+R) oraz koordynacja prac od kilku do kilkudziesięcioosobowych zespołów roboczych.

Przedmiot:

Dofinansowanie do projektów

Wykładowca:

Karolina Kolińska

O wykładowcy:

Konsultant SAP oraz Kierownik Katedry Systemów Informatycznych i Technologii Cyfrowych w Wyższej Szkole Logistyki. Jest wykonawcą projektów wdrożeniowych, dotyczących implementacji modułów magazynowych, transportowych i produkcyjnych w praktyce gospodarczej. Project manager lub główny wykonawca wielu projektów konsultingowych dla przedsiębiorstw w zakresie zarządzania zapasami oraz optymalizacji łańcuchów dostaw.

Przedmiot:

Projekty wdrożeniowe systemów informatycznych

Zagadnienia:

Przedstawienie specyfiki projektów mających na celu wdrożenie systemów informatycznych w przedsiębiorstwach i łańcuchach dostaw.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.


Ustawienia