Blisko 300 publicznych i niepublicznych szkół wszystkich szczebli z Polski i z zagranicy, bogaty program warsztatów, konsultacji i porad zawodowych, prelekcje i konkursy poświęcone ochronie środowiska oraz nowoczesne pomoce naukowe – to bilans zakończonych 6 marca Targów Edukacyjnych w Poznaniu. W wydarzeniu uczestniczyła oczywiście Wyższa Szkoła Logistyki.
W XV edycji Targów Edukacyjnych wzięło udział 45 tysięcy zwiedzających. Spotkanie z przedstawicielami szkół i instytucji dydaktycznych dostarczyło uczniom i ich rodzicom obszernych informacji niezbędnych do świadomego i rzetelnego wyboru dalszej drogi edukacji. Na targach maturzyści mogli nie tylko zapoznać się z bogatą ofertą szkół wyższych, ale także poznać przyszłych wykładowców i porozmawiać ze studentami oraz uczestniczyć w ciekawych konkursach i warsztatach.
Wyższa Szkoła Logistyki przygotowała dla swoich gości między innymi konkurs streczowania palet oraz grę advergamingową na Facebooku, w której zadaniem gracza było skierowanie studentów po wpis do odpowiednich profesorów.
Stoisko WSL cieszyło się dużym zainteresowaniem. Zwiedzający najczęściej pytali o warunki dostania się na studia, przedmioty wykładane na poszczególnych specjalnościach, praktyki i staże oraz firmy w których absolwenci znajdują zatrudnienie. Na wszystkie pytania z uśmiechem odpowiadali studenci Wyższej Szkoły Logistyki, którzy pomagali pracownikom Działu Marketingu, promować uczelnię.