DHL-Logmeeting

13 marca, przedstawiciele DHL Express Poland spotkali się ze studentami Wyższej Szkoły Logistyki by zarazić ich swoją zawodową pasją i pokazać, na przykładzie tej ogromnej międzynarodowej firmy, jakie znaczenie w logistyce ma jakość, na każdym etapie obsługi klienta.

Zaproszenie na spotkanie przyjęło aż siedmiu menedżerów DHL Express Poland, z dyrektor personalną, członkiem Zarządu – Mają Chabińską Rossakowską na czele. Dzięki temu studenci WSL poznali całe spektrum działalności DHL w Polsce – od sortowni i terminala w podpoznańskim Głuchowie, przez usługi frachtowe, po obsługę przesyłek międzynarodowych drogą lotniczą.

To właśnie okazała flota powietrzna, składająca się z 250 samolotów odzwierciedla skalę przedsiębiorstwa. DHL to największe linie lotnicze na świecie. Polskie zapotrzebowanie na międzynarodowy transport przesyłek realizują 3 samoloty, wyruszające każdego dnia z lotniska w Gdańsku, Katowicach i Warszawie.

Najważniejszym dla studentów tematem była z pewnością polityka personalna DHL Express Poland. Szczegóły związane z zatrudnieniem i rozwojem pracowników przedstawiła dyrektor Maja Chabińska Rossakowska. Podkreślając ogromną rolę wiedzy, którą czerpie się z rzeczywistych sytuacji zawodowych, z praktycznego doświadczenia, zachęcała studentów do poszukiwania możliwości odbywania praktyk i staży w oddziałach DHL w całej Polsce.

DHL to światowy gigant, zatrudniający 100 tys. ludzi, obsługujący 2,5 mln klientów w 220 krajach – mimo tak ogromnej skali działań, wciąż w ich centrum jest człowiek. Klient i pracownik. Przekonanie o tym, że sukces firmy to suma umiejętności i wiedzy jej pracowników, implikuje stały rozwój kadry. Wśród obecnych pracowników DHL Express Poland w Głuchowie, spotkać można kilku absolwentów WSL, wielu studentów zdobywało tam pierwsze doświadczenia zawodowe podczas praktyk i staży.

Elementy praktyki logistycznej pojawiły się także podczas środowego spotkania. Studenci WSL próbowali swoich sił w zarządzaniu procesem.  Pod okiem specjalistów z DHL Express, wcielili się w rolę pracowników firmy, przygotowywali przesyłki i kontrolowali ich jakość, mierząc czas i efektywność pracy na poszczególnych stanowiskach. Organizatorem wykładów i warsztatów z DHL Express było Biuro Praktyk i Karier Zawodowych Wyższej Szkoły Logistyki.

„Współpraca partnerska z DHL Express Poland to nie tylko prestiż, ale i realne korzyści dla studentów WSL - mówi Wojciech Zalewski, rzecznik prasowy WSL. Wizyty menedżerów i specjalistów z międzynarodowych przedsiębiorstw motywują młodych ludzi do inwestowania w siebie i swoje kompetencje. Wyższa Szkoła Logistyki w oparciu o tego rodzaju współpracę, tworzy praktyczny program studiów i systematycznie podnosi jakość kształcenia”.

Logmeeting – cykliczne spotkania i warsztaty w WSL to okazja do rozpoznawania swoich zainteresowań i precyzowania dalszych zawodowych planów. Celem rozmów i zajęć ze specjalistami z takich firm, jak DHL jest pobudzanie pasji i ambicji studentów oraz rozwijanie bezcennej więzi nauki z biznesem.

Na zdjęciu: po prawej stronie - Akradiusz Smolarek, DHL Express Poland

Wróć

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.


Ustawienia