12 listopada 2014 Dział Marketingu Wyższej Szkoły Logistyki przeprowadził warsztaty dla członków Studenckiego Naukowego Koła Logistyki CorLog. Zajęcia przebiegały pod hasłem „Praktyczny Poradnik Pisania”.
Podczas spotkania studenci zapoznani zostali z zasadami redagowania informacji
prasowych. Nabyte umiejętności uczestnicy wykorzystają podczas tworzenia
informacji na stronę internetową Koła oraz promowania swojej działalności.
Rzecznik prasowy pierwszej w Polsce uczelni logistycznej - Alicja Gruszczyńska
podzieliła się ze słuchaczami swoją wiedzą i doświadczeniem. Po części
teoretycznej studenci zaczerpnęli umiejętności praktycznych, wykonując
przygotowane ćwiczenie.
Środowe warsztaty nie były jedynymi, jakie CorLog odbędzie w tym roku akademickim, na kolejne zapraszamy już 26
listopada. Tym razem o procesie rekrutacji oraz dokumentach aplikacyjnych
opowie dr Mateusz Wiliński.
Studenckie Naukowe Koło Logistyki CorLog to organizacja studencka działając w
Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu od 2003 r. Jego członkami są studenci oraz
absolwenci tejże uczelni. Obszary działalności koła to zarządzanie logistyczne,
elektroniczna gospodarka, magazynowanie, zapasy, transport, zarządzanie łańcuchem
dostaw, efektywna obsługa klienta ECR. CorLog corocznie organizuje konferencję
logistyczną dla studenckich kół naukowych z całej Polski. Patronat nad działalnością SNKL CorLog w roku akademickim 2014/2015 objęła
firma GLS Poland Sp. z o.o.
Opracowała: Mirella Gierwatowska, SNKL Corlog