Konkurs „Dzień Transportu” rozstrzygnięty!

Grupa Raben, jako inicjator kampanii „Transport jest potrzebny” postanowiła wzmocnić przekaz swojej akcji ustanawiając Dzień Transportu – święto wszystkich osób związanych z transportową branżą. Wybrana data to ósmy sierpnia – graficznie przedstawiona w postaci dwóch ósemek 08.08. Jest to propozycja studentki Wyższej Szkoły Logistyki, wspierającej akcję.

O pomoc w wybraniu odpowiedniej daty poproszeni zostali internauci. Mieli oni zaproponować datę uraz uzasadnić swój wybór. Najbardziej aktywni w tej kwestii okazali się ci skupieni wokół facebookowych profili: kampanii „Transport jest potrzebny” oraz na profilu Wyższej Szkoły Logistyki – WSL.

Pojawiło się wiele propozycji. Wśród nich były np. takie daty jak: 27.08 na znak upamiętnienia powstania Forda T, traktowanego jako symbol nowej ery rynku masowego w motoryzacji; czy też 7.11 – jako data rozpoczęcia produkcji pierwszych polskich ciężarówek w Lublinie. Po burzliwych naradach wybrana została jednak data 08.08. – zasugerowana przez Patrycję Szurowską z WSL.

Grupa RABEN dla autorów wyżej wymienionych propozycji przygotowała drobne upominki.

- „Spodobała nam się przede wszystkim koncepcja zastosowania odwróconych ósemek, jako symbolu nieskończoności transportu. Ideą kampanii jest uświadomienie wagi przewozów, nie tylko dla gospodarki, ale i dla każdego z nas. Pomysł nieograniczonej ciągłości transportu podkreśla ten przekaz, zwracając jednocześnie uwagę na to, że powinniśmy bardziej doceniać przewozy drogowe, bo transport był, jest i będzie” – podsumowała Bogna Błasiak-Niciejewska, Dyrektor Marketingu Grupy Raben.

- „Ponownie studenci Wyższej Szkoły Logistyki okazali się najaktywniejsi w odpowiedzi na ogłoszenie konkursu Grupy Raben, wszystkie trzy finałowe propozycje były autorstwa naszych żaków” – cieszył się Wojciech Zalewski, Rzecznik Prasowy WSL.

Dla przypomnienia kampania „Transport jest potrzebny” nie tylko stara się zwrócić uwagę na to jak ważny jest transport w codziennym życiu każdego człowieka. Jej celem jest również edukacja w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego. Za sprawą akcji, jej organizatorzy i partnerzy pragną przyczynić się do zwiększenia bezpieczeństwa drogowego, a tym samym do poprawy warunków życia społeczeństwa. Kampania ma na celu wskazywanie zarówno dobrych praktyk uczestniczenia w ruchu drogowym, jak i niebezpieczeństw z nim związanych.

Transport wpływa na rozwój makroekonomiczny – i odwrotnie, a choć, na co dzień mało kto zastanawia się nad tym, bez transportu świat się zatrzymuje.

Wróć

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.


Ustawienia