files/aktualnosci/dnikomunikacji.pngJak jednym spojrzeniem odebrać rozmówcy pewność siebie? Jak występować publicznie i nie wyjść na idiotę? Jak używając wyłącznie języka rozwiązać nawet największy konflikt? WSL  w ramach Dni Komunikacji przeprowadziła cykl szkoleń dla studentów! Wydarzenie to jest pierwszym z cyklu „Spotkań i warsztatów w Wyższej Szkole Logistyki LOGMEETING”.

Jakość komunikacji wpływa bezpośrednio na to, jak rozumiemy innych i jak sami jesteśmy przez inne osoby zrozumiani. Wyobraźmy sobie więc, jak wielką pozytywną różnicę spowoduje w naszym życiu opanowanie sztuki skutecznego komunikowania się. Znany amerykański mówca motywacyjny Tony Robbins powiedział, że jakość naszego życia sprowadza się do jakości naszych związków z innymi ludźmi. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na jakość tych związków jest właśnie KOMUNIKACJA.

W ciągu dwóch dni pracownicy WSL wspólnie ze studentami pracowali nad poznaniem mechanizmów poprawnej komunikacji międzyludzkiej. Podpowiadali czego należy unikać rozmawiając z innymi. Wspólnie z uczestnikami omawiali błędy, które popełniają wszyscy, a które skutkują brakiem porozumienia nawet w bardzo prostych sprawach. Dzięki opisom i przykładom przedstawionym na warsztatach studenci mogą je teraz skutecznie wyeliminować. Uczestnicy warsztatów zdobyli praktyczną wiedzę i umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji, minimalizacji konfliktów, wystąpień publicznych, prezentacji multimedialnych.

Po każdym warsztacie uczestnicy wypełnili anonimowe ankiety, w których oceniali prowadzących, sposób przeprowadzenia zajęć oraz wyniesioną wiedzę. Wszystkie warsztaty zostały ocenione bardzo pozytywnie, a studenci w stu procentach wyrazili chęć uczestnictwa w podobnych wydarzeniach w przyszłości.

W ramach Dni Komunikacji WSL szkolono z zakresu:

  • Komunikacja werbalna jako narzędzie budowania relacji z otoczeniem oraz komunikacja niewerbalna – źródło wiedzy o rozmówcy – prowadzenie mgr Wojciech Zalewski
  • Jak pięknie przemawiać – przygotowanie i przeprowadzenie wystąpień publicznych – prowadzenie mgr Jędrzej Klaman
  • Komunikacja w warunkach konfliktu – prowadzenie mgr Adrian Łaźniewski
  • Skuteczna komunikacja z klientem – prowadzenie dr Szymon Strojny
  • Komunikacja kryzysowa w przedsiębiorstwie – prowadzenie mgr Magdalena Zawadzka
  • Tajniki perfekcyjnej prezentacji z uzyciem Power Pointa – prowadzenie dr Tomasz Żyminkowski

Wróć

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.


Ustawienia