ProLogis, wiodący globalny dostawca obiektów dystrybucyjnych i wieloletni partner biznesowym Wyższej Szkoły Logistyki, poinformował nas o mianowaniu Marty Tęsiorowskiej na stanowisko Vice President Marketing & Communications na Europę Środkowo-Wschodnią oraz Michała Czarneckiego na stanowisko Vice President Development & Leasing na Polskę. Władze uczelni dodatkowo wręczyły pani Marcie adres okolicznościowy. Uroczystość przekazania, która odbyła się w poniedziałek, 23 marca 2009 roku, była okazją do podziękowania pani Tęsiorowskiej za trud i zaangażowanie w rozwój współpracy między WSL a ProLogis.

„Rozwój zawodowy jest dla człowieka istotnym czynnikiem satysfakcji i samorealizacji. W chwili tak znaczącego awansu serce przepełnia radość, ale i świadomość nowych wyzwań i odpowiedzialności jaka się za tym kryje. Jesteśmy przekonani, że z Pani ambicją, zaangażowaniem i dotychczasowym doświadczeniem w sposób znaczący wzmocni Pani firmę ProLogis kierując działaniami z zakresu marketingu i komunikacji w pięciu krajach europejskich.” -  pisali w swoim adresie okolicznościowym Rektor WSL, prof. zw. dr hab. Andrzej Korzeniowski i Kanclerz, doc. dr inż. Ireneusz Fechener.

Firma ProLogis w ramach konkursu „ProLogis Najlepszym” organizowanego wspólnie z WSL, przyznaje co roku trzy atrakcyjne stypendia dla absolwentów Wyższej Szkoły Logistyki w kategoriach:

  1. Najlepszy Absolwent
  2. Najlepsza Praca Magisterska
  3. Najlepsza Praca Licencjacka

Ponadto ProLogis aktywnie wspiera Uczelnię we wszelkich podejmowanych przez nią inicjatywach, w tym w programie „Logmeeting – Spotkania i warsztaty w Wyższej Szkole Logistyki”, w ramach którego cyklicznie przeprowadza wykłady menedżerów firmy, traktujące o praktycznych aspektach funkcjonowania dewelopera i zarządcy powierzchni magazynowych.

Marta Tęsiorowska odpowiedzialna jest za zarządzanie działem marketingu i komunikacji firmy w pięciu krajach – Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech i w Rumunii. Odpowiada za przygotowanie i realizację strategii marketingowej oraz koordynację działań komunikacyjnych. Dołączyła do ProLogis w 2002 i przeszła tam kolejne szczeble kariery począwszy od stanowiska asystentki, a następnie Analityka ds. Leasingu i Marketingu w regionie CEE. Od początku 2007 roku pełniła funkcję Marketing & Communications Manager na Europę Środkowo-Wschodnią. Zanim związała się z ProLogis pracowała dla agencji reklamy zewnętrznej Portland Polska oraz dla Nielsen & Bainbridge Polska.

Ukończyła Wyższą Szkołę Handlu i Finansów Międzynarodowych im. Fryderyka Skarbka – kierunek Executive MBA Marketing Międzynarodowy. Jest absolwentką Wydziału Administracji, Prawa i Dyplomacji w Prywatnej Wyższej Szkole Biznesu i Administracji oraz Podyplomowego Studium Public Relations w Szkole Głównej Handlowej. Płynnie posługuje się językiem angielskim i niemieckim.

Michał Czarnecki dołączył do ProLogis w 2004 roku obejmując stanowisko Leasing Manager’a na Polskę. Czarnecki odpowiedzialny jest za komercjalizację istniejących projektów oraz rozwój ProLogis na terenie Górnego Śląska. Zanim związał się z ProLogis zdobywał doświadczenie w leasingu nieruchomości komercyjnych i przemysłowych pracując dla takich firm jak Apollo Rida Poland, DTZ Polska oraz Jones Lang LaSalle.

Ukończył Marketing i Zarządzanie na Politechnice Warszawskiej. Jest  absolwentem podyplomowych studiów z zakresu wyceny nieruchomości. Ukończył także kurs CCIM. Płynnie posługuje się językiem angielskim.


Na zdjęciu: Kanclerz WSL doc. dr inż. Ireneusz Fechner wręcza Marcie Tęsiorowskiej z ProLogis adres okolicznościowy.

Wróć

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.


Ustawienia