opcje
Forum
drukuj

icon
haha-haha23@wp.pl
Witam, co decyduje o przyjęciu na studia dualne ? Wynik maturalny, doświadczenie czy co ? Aktualnie mam rok przerwy, prowadzę swoją działalność kompletnie niezwiązaną z logistyką ( zbieram kasę na studia ). I zastanawiam się nad wyborem waszej uczelni, na kierunku dualnym. Maturę posiadam podstawową + angielski rozszerzony na 30% ( zadeklarowałem jeszcze raz ang rozsz. żeby poprawić ten wynik ) . Dodam iż nie mam żadnego doświadczenia w branży logistycznej. Czy jest jakaś szansa żebym się dostał na ten kierunek ? Jeśli nie to co muszę zrobić? Kursy, certyfikaty, a może poprawić wynik maturalny? Jest jeszcze dużo czasu do rekrutacji dlatego wole zapytać się teraz. Pozdrawiam i liczę na szybką odpowiedź. :)
2016-12-07 01:40
marketing@wsl.com.pl
Moderator
Witaj, studia dualne to wyjątkowy projekt, ponieważ student na 3 lata wiąże się nie tylko z uczelnią, ale również z przedsiębiorstwem, w którym ma odbywać staż. Dlatego również rekrutacja przybiega dosyć niestandardowo. :) Wyniki z egzaminu maturalnego oczywiście są istotne, ale najważniejsze jest to jak kandydat wypadnie na rozmowie kwalifikacyjnej. Zatem jeśli jesteś zmotywowany i ambitny to masz duże szanse. ;) Podczas rozmów sprawdzane są przede wszystkim nastawienie i motywacja kandydatów. Możesz zostać zapytany o dotychczasowe osiągnięcia, doświadczenia, dlaczego interesujesz się logistyką itp. Pod uwagę brany jest również poziom znajomości języka angielskiego, który może być sprawdzony w trakcie rozmowy.
Przydatne informacje możesz znaleźć na stronie studiów dualnych, w dziale FAQ:
http://dualne.pl/#faq
Gdybyś miał dodatkowe pytania to śmiało pisz. :)
2016-12-12 16:02
icon

Do góry

e-Indeks to jedyny indeks jaki obowiązuje w WSL. Zaloguj się na swoje konto studenta, aby sprawdzić oceny, płatności za studia, czy komunikaty dziekanatu.